måndag 25 oktober 2010

Ljus!

Här är skylten till oss alla tanter.Vi är ju ganska många nu här i Sverige,eller hur?

Här skulle vi nog vilja vara istället.Åtminstone jag!Tänk så härligt med en kryssning.God mat och underhållning.Flott hytt och suverän service.Det vore nåt!!!
--
Vi får försöka fixa till med ljus och ha det mysigt hemma i mörkret istället.
Har idag varit och inhandlat en hel del i olika former och färger.Och mera blir det.jag använder otroligt många.Det brukar synas på fönstren efter jul och nyår.Sotigt!!!
--
Gjorde en lättpermanent på håret i dag.Har haft det rakt nu ett tag.Det har varit skönt,men det är inte riktigt JAG,känner jag.Vet inte hur det blev förrän jag har gjort iordning det ordentligt i morgonbitti.
--
Till lunch i morgon,ska jag på Exotic med några från 60+-saiten.Jag har inte träffat dom på"rikt"förut,men det ska bli spännande.Det har varit fikaträffar några gånger,men det har inte passat.Nu var det visst flera som inte kunde komma i morgon,så få se hur det blir.
Nej nu har det blivit sent,så det är nog dags att sluta för idag.
Take care!!!

3 kommentarer:

Annica sa...

Redan nu har jag prytt min balkong med både ljusslinga och buxbomsboll med elsnåla LED-lampor. Nu är ju mörkaste tiden, så varför vänta till jul?

Gunnel sa...

Tänk att vi tanter är så exklusiva att vi får egna skyltar. Och det verkar inte vara en varningsskylt.

En spännande dag för dig. Hoppas du får trevligt.

Sanna sa...

Hur känns håret idag nu då?
Trevligt och spännande med träffen med nytt folk! :)
Och jaaaa, jag hänger med på båtresan!! ;-)

Bloggintresserade