onsdag 27 oktober 2010

Lunchträff!


Var på lunchträff med några som jag blivit bekant med i cyberrymden.Riktigt trevligt.Tyvärr blev vi bara tre stycken.Vi skulle ha varit 5-6 stycken,men som det alltid är,har någon förhinder.När jag gick med i denna vänskapssait, för två år sedan,var jag nästan ensam Lulebo.Men nu har det poppat upp några till.
I Lycksele har jag också fått en god vän.Vi "umgås"numera på Facebook.Har även hälsat på henne.
Vi åt en fantastisk kinabuffe med glass och friterade bananer till efterrätt.
Skönt ställe att äta på,det var fullt möjligt att föra ett vanligt samtal.Så är det ju inte på alla platser,tyvärr.Ljudnivån kan gå överstyr,tycker jag.
Vi ska träffas på olika ställen vaje sista tisdag i månaden nu.Hoppas det kommer flera nästa gång.
Man kräver inte så mycket,för att roa sig,numera.
--
I morse var jag uppe och läste tidningen halv fem igen.Vad har det blivit med mig?
Somnar om sen vid halv sex och sover till nio.
Ja,det är ju ingen som har ont av det!
--
Oj,nu är det dags för dagens höjdpunkt.Hem till gården!
Hej!
,

1 kommentar:

Gunnel sa...

Även jag var uppe i god tid i morse. Läste tidning och åt frukost vid 05.00. Sömn är en bristvara för kvinnor över 60 har jag förstått.

Bloggintresserade