måndag 4 oktober 2010

Bollplank!

Nu ska ni inte behöva se mina surfiner fler gånger.Dom ligger upp och ner i min skottkärra.Dom har varit en enorm glädje för mig denna sommar.Adjö!!!--
Vad jag egentligen tänkte skriva om idag är att det vore skönt med ett Bollplank!!Det är inte mycket jag saknar numera.Trivs helt utmärkt med att var egen chef och rå över min egen tid.Men!
När man gjort något eller köpt en sak,ändrat på frisyren eller bytt gardiner.(bara några exempel)Då skulle det vara skoj om nån såg det,eller att man kunde rådfråga nån.
Det blir kanske lite mycket tjat att höra för mina döttrar,om det jag gör,och vill ha en åsikt om.
Dom klagar inte,men jag skulle förstå om dom känner så.
Ett bra bollplank är detta att Blogga.Om än det inte är många som ser det,har jag iallafall fått dryfta det med mig själv.
Det om det!!
--
Har än en gång varit och justerat mina nya glasögon.Få nu se om det funkar.
--
Mitt nya kylskåp har läckt lite vatten i framkanten ett tag.Idag tog jag mig i kragen och ringde.OJ,vad man blir hänvisad hit och dit....
Nåväl,nu har dom lovat att komma och se på det.Troligen lutar det åt nåt håll.
--
Det var mina bollar idag.
Nu ska jag faktiskt steka en färsk öring,det var länge sen.Ska bli så gott!!
--
Ha det så bra mina ev.läsare.Kommentera gärna---då blir jag glad!!!!!!
Hej!

4 kommentarer:

Gunnel sa...

Jag tror att du har rätt i att man bloggar för att göra sig synlig om så bara för en mindre krets.

Varken du eller jag skulle väl ställa oss upp i någon större församling och hävda någon åsikt. Men i bloggen kan vi skriva ner vad vi tycker och känner.

Annica sa...

Att blogga är ett roligt sätt att meddela sig med omvärlden. Hur liten den nu än råkar vara... Och kommentarerna sätter extra piff på kommunikationen. De är ju kvittot på att någon läst det man skrivit.

Viktoria sa...

Jag förstår vad du menar mamma med bollplank! Jag är då gärna det åt dig o det är inte betungande på nåt sätt. Men det är ju alltid roligt med FLERA åsikter. :)
*kram*

Sanna sa...

Nämen?? Kom inte min kommentar med??? *sur* Jag skrev igår att jag gärna är smakråd men att det kanske är svårt på avstånd ibland för min del... Sen undrade jag vad som felades med dina glasögon? Om de klämmer? Stor kram! (igen) ;-)

Bloggintresserade