torsdag 28 oktober 2010

Underbara teknik!

Tror att jag börjar bli fyrkantig i ansiktet.För mycket med denna teknik.Men det är så kul!!
TV-tittande.
Sittande vid datorn.
Och ett evigt övande och uppdaterande på min nya Androidmobil.
Nu har jag nog kommit igång ordentligt med den,men ytterligare övning krävs.
En liten dator är det nästan,men jag är lite för klumpig när jag ska skriva på tangentbordet.
Det kommer!!!
--
Inatt stormade och regnade det så det var riktigt obehagligt.
Trodde nästan att mina tallar skulle blåsa omkull och landa över huset.
Hemska tanke!!
Det blev ganska bra väder på eftermiddagen,men det blev inte av att vara ute så mycket.

Hämtade William från dagis idag,så Viktoria kunde få sin dos träning.
Vi har så kul han och jag.
--
Det går verkligen Luleås väg i hockeyn nu.OJOJOJ!
Var ska det sluta?
Skellefteå är på gång också faktiskt!
Kul med Norrlandsderbyn.
--
Usch vilken salig blandning det blev på bloggen i kväll:(
OK,det får duga för idag!
God Kväll!!

2 kommentarer:

Gunnel sa...

Visst är det fantastiskt med Luleå Hockeys succe. Nisse och Lasse var på matchen i kväll och väldigt nöjda. Så här bra har det väl aldrig börjat. Hoppas att det fortsätter i samma stil.

Viktoria sa...

Du är så duktig med dina teknikprylar! Jag är lite avis på din mobil men tids nog ska jag väl ha resurser att köpa en jag med. :)
Luleå Hockeys framfart är ett stor glatt utropstecken i höst! Så otroligt roligt. :D
Kram o ha en skön fredag.

Bloggintresserade