lördag 9 oktober 2010

Rosa stad!!

Luleå skimrar i rosa numera!Ska så göra hela oktober ut.Parkbänkar,buss-säten Bergnäsbron,ljuset mot berget före bron och mycket annat.Bra initiativ för att samla in pengar till bröstcancerforskningen.
--
Ganska vacker höstdag idag.
Har inte gjort så mycket.Ja varit iväg och fikat med Viktoria och hennes tre barn.Så trevligt!
Tvättat bilen som hastigast,så det inte blir som förra hösten.Då kom kylan plötsligt och min ögonsten fick vara smutsig hela vintern.Uj!
Jag är inte i så bra form.Har haft huvudvärk i flera dagar.Misstänker att det är mina bihålor och öron som bråkar.Eller också är det mina nya glasögon.Det är inte riktigt bra med dom.Har varit flera gånger och justerat,men men...Får nog gå dit igen.
--
Nu håller mina nya grannar på i huset för fullt!Fjärrvärmen är på gång.Mycket annat ska dom göra innan dom flyttar in,har jag förstått.
--
Detta var nog allt för idag.
Hej för nu!

2 kommentarer:

Sanna sa...

Kul initiativ med det rosa ljuset! :) Och fint! Hoppas skallebangen försvinner snart o att du får ordning på glasisarna! Kram!

Gunnel sa...

Bra tanke med det rosa.

Hoppas att din huvudvärk blir bättre. Det är inte roligt att gå omkring och känna sig vissen.

Jag har haft tur med mina nya glas. Än så länge sitter de kvar på näsan och jag är ganska nöjd med dem.

Bloggintresserade