lördag 23 oktober 2010

Julkonsert!

Äntligen kom jag till skott och bokade biljett till Julkonserten.Det fanns kvar,faktiskt.Till extraföreställningen.Hurra!Så nu har jag hämtat min biljett!!!
Hade tänkt att jag skulle köpa två och försöka få nån med mig,men jag struntade i det.Jag vet ingen som skulle vara intresserad.
Ska nåt bli av, får man ta tjuren vid hornen och gå själv.
Visst vore det skoj att dela en sån upplevelse med nån.Men nu är det som det är,tyvärr!
Det blir nog bra ändå!
--
Det var en ganska lyckad dag idag,trots allt.
Hittade en vinterjacka på Berlins.Har varit och tittat på flera ställen,men var inte nöjd.Viktoria,som var på stan med William och Linnea,tipsade om Berlins.
Dom var på väg och skulle fika,så jag hängde mig på dom,och följde med.
--
Vackert väder idag,men det blir nog ingen promenad.Har dammsugit och kopplat lampor.
Känner mig lite ensam och trist idag!
Får försöka ta mig ut och träffa lite folk framöver.Hur det nu ska gå till.......
Nej,nu ska jag inte gnälla mera idag.Lite middagsmat sitter nog fint nu!
--
Trevlig helg!!!

3 kommentarer:

Annica sa...

Mitt strejkande och skrällande öra gör konsertbesök omöjliga. Annars skulle jag bums köpt biljett. Jag ser alla konsertannonser i tidningen och känner hur mycket jag saknar musiken. Och än vet jag ju inte hur det blir med min hörsel. Verkligen trist!

Gunnel sa...

Jag har köpt biljetter till julkonserten. Såg den redan i fjol och tyckte mycket om den.

Viktoria sa...

Det är jättebra mamma att du köpte biljett även om det blev åt dig själv bara. Visst är det roligt om man har någon att gå med men man ska inte begränsa sitt liv pga av det. :) Du gör rätt!

Det var ju lyckat att vi lyckades träffa varandra igår! Så mysigt med en fika tillsammans. *kram*

Bloggintresserade