fredag 10 juli 2009

Fredagskvällfunderingar



Det började Skramla utanför mitt hus!

Tittade ut och det var några som hämtat en av stenarna som låg bakom min tomt.

Jag gick ut och frågade "vad gör ni?"

Vi vill bara stoppa mopedisterna som kör som dårar.Vill Du ha stenen kvar?

Märkligt,dom drog stenen på en snökara.Det kom en gubbe isamma veva.Han sa att "den snökaran har nog sett sin sista dar

Lovade Sanna att lägga in en bild på min TAVLA!

Jag gillar den så mycket,man jag vet en som tycker att det är SKIT!

Det bryr jag mig inte om.Mitt liv är mitt och ingen annans!

Ha en bra lördag!

På återseende.!Lite kommentarer tack från syrran t.ex.Jag vet att Du läser!

4 kommentarer:

viola sa...

Den tavlan var väl gullig. Huset får samma brytning på taket som gamla huset i Granis, tror jag.
Har du en björn på gatan?

Yvonne sa...

ja jag har wn björn på gatan,menhanär inte farlig!

Yvonne sa...

Vad jag blir glad när jag får ett livstecksen från dig!

Sanna sa...

Jag förstår att du tycker om tavlan! Behagliga färger och motivet påminner mig om morfar och Granåsen. :) Sen symboliserar den ju att man bygger ngt nytt med egna händer. Som du gör med ditt liv, gammalt virke men nya idéer! ;) kram!

Bloggintresserade