måndag 27 juli 2009

Simon 16 år.









Då har Vi varit på 16-årskalas!

Patrik kom på förmiddagen.Vi åkte in till stan redan före lunch.Jag lämnade in min guldklocka,som stannat och Patrik köpte ett nytt batteri till sin Mac.

Jag gjorde lunch sen och vi åt ute.


15.30 var det dags för smörgåstårta på Fångtstigen.Oj,så gott.Viktoria hade gjort den själv.Vi satt ute och sen lekte William med oss på gräsmattan.


Kanonväder!!!

För en stund sen kom det en liten regnskur,men det är varmt och skönt.


En riktigt bra dag har det varit!

Hej så länge!




4 kommentarer:

viola sa...

Fina bilder både från Granis och från Vickans.
Syrran

Eva sa...

Vad härligt det såg ut, mums för smörgåstårtan =)
Härligt att Viktoria får lite värme och sol sista veckan, hon har haft lite otur. Man behöver få sitta ut och mysa.
Verkar bli bra idag också, ha det så bra och njut av värmen.

Vickan sa...

Ja det blev en fantastisk dag igår! :) Underbart med lite sol o värme och vi fick det så mysigt när vi firade Simon. Tack för att ni var med o förgyllde firandet!
*kramar*

Sanna sa...

Vilket sommarväder han fick! Och vilken smarrig tårta!! *avis* :) Jag var på ranten hela dagen och tokshoppade, men skrev en hälsning på FB iaf. Nu är alla mina presentkort slut! :) Kram!!

Bloggintresserade