måndag 6 juli 2009

Ingen TV-kväll.

Ja då har man fått sitta här vid datorn hela kvällen.Förutom att jag varit ut och kört en sväng,bara för att ha något att göra.Många har tittat in på min sida idag,men inte en enda kommentar,Ajabaja!
Ingen TV på hela dan.Man får bara till svar att felet håller på att åtgärdas.
Shit! ingen Montalbano blev det då.
Har nog aldrig varit med om att det är driftavbrott så här länge.Blir så himla rastlös när man är van att sätta sig och slappa framför burken.

Viktoria och William kom på förmiddagen en stund.Viktoria har semester nu.
Åkte iväg och handlade mat.Hade ingenting hemma eftersom jag varit borta sen tisdag.
Klippte gräset, mellan regnsskvättarna,på framsidan.
Var sen till Dollar Store och inhandlade duschshampoo och dylikt.
Till graven och tog bort några plantor som blommat ut.Oj,vad det var torrt där!

Egen köttfärssås och pasta till middag.

En liten regnskvätt till kom det.
Snart är det semester för Sanna också.Hon är så trött och slut så hon behöver det verkligen.
Det ska bli bra när hon kommer till stugan och får lite LUGN och RO.
Då ska det bli lite återhämtning för henne hoppas jag.Inga större utsvävningar---Det ska Mamma se till!!!Bara mys!

Det är marknad i stan.Måste väl gå och titta lite nån dag,kanske i morgon.

Värmen den for
det är sånt som händer
jag hoppas och tror
den snart återvänder.
För sommar och sol
det måste vi ha
om vi till vintern
ska må riktigt bra.

Auf Wiederseen!

2 kommentarer:

Vickan sa...

Jaha så då var man avslöjad! hahaha Läst utan att skriva kommentar... :)
Hoppas verkligen att du får tillbaka tv-n till i kväll när det är både allsång och Midsomer!
Mysigt att gå på marknaden idag mamma! Vi ses snart.
*kram*
ps. jag pratade också med Sanna igår...

Sanna sa...

Du är ju för söt mamma! :) Trist med TV:n, hoppas den är tillbaka nu.. Ja du läste att min dator dött? :( Såå himla trist..måste skaffa ny.
Längtar till stugan och er! *kram*

Bloggintresserade