måndag 13 juli 2009

Lekparkslek!

Mulet och konstigt på morgonen igen.
Vi måste hitta på nått,så Viktoria och jag cyklade till lekparken med Willam och lekte en stund.Sen for vi hem till mig och lagade lunch.Då kom solen.Det har varit riktigt fint på eftermiddagen.Har känt mig så konstig i huvudet sen igår,trodde att det berodde på lågtryck,men nu har jag förstått att det är bihålorna som spökar.Rinexin blir det som gäller nu.
Var till Fångsstigen med bilen,så att vi kunde flytta över bilbarnstolen till min bil.
Vi åker till Tornedalen på vinst och förfust i morgon.Hoppas vädergubbarna har fel så det blir fint väder.Simon och Linnea följer med också.
Vi har inte hört om nån är hemma i Juoksengi,men det får vi ju se.Vi ska på graven iSvanstein iallafall.Det blir en liten turne,få se vad det blir,får väl äta nånstans och se oss omkring.
Är nån hemma är det ju trevligt!
Nu måste jag kurera mig,hoppas det käns bättre i morgon.

Ha det så bra!Vi ses!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade