fredag 31 juli 2009

Lulekalas!

Oj vad man ser rolig ur när man ska ta foto på sig själv!
Har idag varit på LulekalasetDet blev riktigt lyckat!
När man är i min ålder ska man nog gå dit dagtid.Visserligen inga artister,men det klarar jag mig utan.Tog bussen in till stan för att jag skulle kunna ta mig en öl till maten.Köpte mig blandad taimat och en stor stark!
SÅÅÅ gott!Satt och tittade på folk och njöt.Gick sen omkring på området och försökte vinna 2 kg choklad(har gjort det två ggr tidigare)Tji fick jag denna gång.
Tro det eller ej.men jag köpte en VäSKA.Konstigt va?
Fortsatte upp mot andra hamnen och satte mig och tog ytterligare en öl,och tittade på folk.Det var så fantastiskt väder,så koftan jag tagit med åkte ner i en kasse.
Detta år gick det bra att gå omkring själv.Det har varit lite jobbigt tidigare,efersom jag hade så många minnen från det att min man var med.Han hade Vip grejor till det mesta,efersom han var Egen Företagare.Så vi hade mycket extra på detta kalas.
Nu är jag fullständigt nöjd med att komma hem och sitta här och skriva.Ska gå ut och sitta en stund till på altanen,det är så härligt!
Få se om jag åker in en sväng i morgon också.Man vat aldrig!

Ha det så bra alla och lycka till med husvagnen Palos i Vara!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade