onsdag 29 juli 2009

Seg!

Att man är så seg och låg!
Det har ju varit så trevligt med alla aktiviteter ändå käns det så trögt.
Är nog inte i form iallafall.
Var till Smaka och åt lunch.Grönpepparfisk och potatis.
Huvudvärk idag.La mig och somnade på eftermiddagen.
Tog en cykeltur till graven.Stötte på Viktoria och William,så dom följde med.
Sen har jag strulat med datorn.Fick plocka bort säkerhetsprogrammet för att få internet att fungera.(på inrådan av Örjan)
Installerade det på nytt,samma visa!!!Ta bort igen!
Har installerat ett annat virusskydd.Nu funkar det,tack och lov!
Dessa datorer!!!!!!!
Har sett Hunter mellan varven.

Patrik ringde när han var i Köping.Skulle äta middag där och sen fortsätta hemmåt!
Hoppas det går bra!
Hörde att Viola skulle till Mor o Far till helgen.Det skulle visst bli surströmming i Granis.
Det blir nog trevligt!

Nu är det snart God Natt!

2 kommentarer:

Eva sa...

Tråkigt att du känner dig låg och trött men jag hör att det är många som känner sig så. Kan det var lågtrycket kanske. Surströmming...så gott det låter snart är det ju dags igen för premiären, då måste man äta och njuta. Hoppas det känns lite bättre idag!

Vickan sa...

Ja, det är ju trist att du ska känna dig så. Hoppas du mår bättre idag.
Jag är rosslig i halsen till tusen på morgonen... men jag hoppas det vänder snart. Det är ju fint väder så kanske vi cyklar till Arons så William får bada? Du får jättegärna följa med om du vill!

Ikväll kommer Niclas o Sonny och de stannar till på lördag. De ska gå på kalaset med oss på fredag. Jättekul!

*kramar*

Bloggintresserade