tisdag 7 juli 2009

Marknad!

Ett av mina stoppställen i söndags.Vojmån.

Jättekul att gå på marknaden med Viktoria och William idag.
Vi handlade ovanligt mycket.
Viktoria köpte en liten väska och en vindsnurra(till W)

Jag köpte 14 par strumpor för 100 spänn,en sommarkeps till W,plånbok,nagellack,rund duk,chips och brända mandlar.Ovanligt för att vara mig.
Det såg ut som att det skulle börja regna men vi klarade oss.Ca 15 grader.
William ville bara ha mat hela tiden,stackarn!
Vi gick till Smaka på Köpmantorgen och åt lunch.
Sen gick vi på stan en bra stund.

Väldigt trevlig utflykt,må jag säga!!!


Tvättade bilen med såpa när jag kom hem.Fullt med insekter och blod efter min tur till Lappland.Det är så lätt att få bort med grönsåpa och vatten nu när jag behandlat lacken.


TVn ÄR TILLBAKA,tack och lov.Fick se Allsången och Midsomer.Jippi!

Det har varit om M Jackson hela kvällen och hela dan idag.Jag spelar in det som är nu.


Nu regnar det för fulla muggar här.Det behövs men hoppas att det inte blir allt för långvarigt.
Elsy har fått ta från min gamla kompostlåda.Nu har hon rensat upp och gjort den så fin.Kanon!
Det är en liten arbetsmyra detta minsann.


Sanna räknar ner till semestern nu,inte sååå många dar kvar.Undrar hur Patrik har bestämt?
Slutar med en önskan om en bra onsdag!


Take care!

1 kommentar:

Vickan sa...

Ja det var en härlig dag igår! :) Jättekul, tack för sällskapet! Trist väder idag... men det blir nog att åka o handla lite mat.
Vad kul att Patrik kommer till stugan också. Perfekt att det passade in för honom också. Nu får vi rå om varandra ordentligt. :)
*kram*

Bloggintresserade