onsdag 8 juli 2009

Onsdag 090708


Min finska ros i all sin prakt!
Tillslut blev det riktigt varmt ute.Klippte nästan färdigt på eftermiddagen.Svettigt!!!
En tur till Kronan.Gick in på butiken och tittade.Tror Ni inte att jag hade lite skrot med mig när jag kom hem?En tavla som är ganska galen,men jag tyckte så mycket om den.Föreställer folk som bygger ett hus.Galet va?
Frågade om dom hämtar saker.Jag fick en lapp med telefonnummer.Ringde när jag kom hem.Dom hämtar bordet i morgon 13.15.Toppen!
Viktoria smsade att jag skulle komma och dricka kaffe.Trevligt!William ska ha all uppmärksamhet numera.Hör man inte vad han säger så har han börjat peta mig i magen.Höddö,säger han.Trollgubben!
Så roligt att Patrik oxå ska komma till stugan när vi är där.Det blir fullt hus,men vi får fixa det.Så kul att få träffas och rå om varandra.
Astons BrittInger hade visst ringt till Mor och frågat om vi var där något.Hon hade sagt att dom får ringa,vi är så många så vi får se om det passar att dom tittar förbi.
Isåfall får dom bara komma en sväng,vi vill vara själva!OK!
En liten stavprommenad blev det i kväll.Usch vad jag blivit slarvig med det.Måste bättra mig!
Sen Såg jag Cold Case på 9an och Hunter(norska krimminalaren)Bra!
Dagens ord!
Ge Dig själv daglig massage
innifrån
med goda tankar!
Slut för i dag,tack för i dag!
Tjao!

1 kommentar:

Vickan sa...

Visst blev det skönt igår kväll? Synd att det inte höll i sig till idag. Jag känner mig lite deppig över både vädret och annat som känns bara motigt. Men det kanske är PMS? :)
Hoppas vi kan hitta på något idag som förgyller dagen lite. Jag blir lite rastlös.
*kramar*

Bloggintresserade