torsdag 30 juli 2009

Sommardag!

Tänk vad det kan svänga!
Igår var jag under isen,idag har det varit en JÄTTEBRA dag!
Vid lunchtid kom Annsofie och Göran förbi och vi drack kaffe på altanen.
Otroligt härligt väder!
Det är så kul med Annsofie.Hon har inte glömt mig.Det är den jag har bäst kontakt med (förrutom mina barn)sen Lennart dog.Hon hör alltid av sig,var jag än är.
Tack för det kära Svägerska!!!!
När dom åkt klippte jag gräset på framsidan.VARMT! men skönt.

Fixade resten av installationerna på datorn.Nu har jag allt i god ordning.Tog gratisantivirus från Avast.Det har jag haft förrut.Nu har jag allt som behövs.Skiter i Norton.Såg många som var missbelåtna på det på nätet.Mitt har bara strulat.


Sen åkte jag iväg för att handla lite.Kom på att jag bara ätit fil och flingor till lunch.Vad jag slarvar!!(men det syns tyvärr inte på kroppen)
Tog en leverpastejmacka och kaffe på Coop Forum.Såå gott!
Köpte jordgubbar igen,kunde inte låta bli.
Körde genom stan hem,bara på skoj.Himmel vilken trafik!Den ena galnare än den andra.För att inte tala om gångtrafikanterna.

Väl hemma igen åt jag rester av rostbiff.Och satt ute och läste Aftonbladet.
Sen har jag rensat lite i blombänken och gett mina blommor lite gödning.

Patrik smsade att han grillat på sin nya grill,och varit iväg och köpt skydd till grillen och grillverktyg.

En riktigt bra dag igen!
Att det kan vara så olika dag från dag!Det varma vädret gjorde nog sitt till.

Sanna har blivit med husvagn!Det kunde man aldrig tro.KUL!

Tack för alla uppmuntrande kommentarer kära vänner!
Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Eva sa...

Vad glad jag blir att du mår bättre, nog gör vädret sitt också.
Hoppas helgen blir lika fin så vi får hämta krafter.
Viktoria kommer tillbaka på måndag och jag längtar så efter henne =) fast jag antar att hon inte längtar lika mycket efter jobbet (förhoppningsvis mig haha)
Ha nu en jätteskön helg och hoppas humöret håller sig på topp.
Ha en bra helg!

Vickan sa...

Vad kul att du fick en sån fin dag igår mamma! Jag kände likadant - helt underbart och livsandarna vaknar igen. :)
Hahaha jag skrattar åt Evas kommentar... såklart längtar jag efter henne också :) Lite konstigt att börja jobba igen men skönt också att få ordning på tillvaron. Men nu ska här njutas de sista dagarna!
*kramar*

Bloggintresserade