torsdag 9 juli 2009

Torsdagkvällsfunderingar!

Förr var det värsta
en maska på strumpan
Nu räcker det inte
att fettsuga rumpan.
ha kuddar på bröstet
av silikon,
se upptagen ut
ha mobiltelefon,
hålla in magen
och strama åt hakan,
lyckas på jobbet
låta bli lilla kakan.
Gymping och friskvård
och alls ingen sprit.
Beklämmande fult
vara blekfet och vit.
Så lysrör med UVA
och brun utan sol.
Rakade ben
om Du tänkt bära kjol.
Är detta vår tillvaros
mening och mål?
Jag önskar det räckte
med vatten och tvål!
____________________________
-------------------
_______
Jag hade driftstopp på TVn i kväll igen.Så otroligt frustrerande!Då såg jag Michael Jacksons konsert som jag spelat in.Såååå bra!21.00kom kanalerna tillbaka.Men jag missade ERNST!Shit!
Nu regnar det för fullt här.Har varit varmt men mulet idag.Lite tryck har det varit i skallen.Men det kan var för att jag vaknade 02.30 och hörde tidningsbilen komma.Sen var det tji i helsike att somna.Sov väl lite sen,men har varit trött idag.
Dom har lovar fint väder här vid Norrlandskusten till helgen.Får väl hoppas det är rätt!
Ha en bra fredag!
God Natt!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Vickan sa...

Träffande funderingar! För vem ska man egentligen raka benen?? hahaha
Skönt att TV:n är tillbaka. Kanske bra att den var borta en stund så du "hann" se det du spelat in?
VARMARE idag - gu så skönt! Vi hörs o syns. *kram*
PS. Eva hälsar att hon ska börja skriva igen snart... :)

Bloggintresserade