lördag 2 januari 2010

Klämlördag!

Vackert godisbord hos Viktoria!
--
Plötsligt denna klämlördag hamnade jag på stan.
Skulle bara till Kioskpiraten och köpa snus.Hur det nu blev så parkerade jag i P-huset och gick och tittade lite i affärerna.Det var knökfullt med folk.
Köpte en varm korv,eftersom jag som vanligt glömt att äta lunch.Köpte nån liten grej till åt William.Han fyller ju tre år på måndag.Tänk vad tiden går.
Sen har jag haft en lugn och skön eftermiddag med Tv-tittande och tidningsläsning.
Såg filmen om Maria Montessori,som införde Montessoriskolan i flera länder i början på 1900-talet.Första avsnittet gick i går.Jättebra, om en mor som inte kunde kännas vid sin son,eftersom hon inte var gift.Väldigt gripande.
Igår hade jag en riktig Filmdag.Såg två filmer.Likadant på Nyårsafton.Det var så skönt.Satt i soffan med nästan bara ljus tända.
Nu har jag duschat och ska snart lägga mig på Spikmattan.Låg 30min. i gårkväll och sov sen sååå gott.
--
Ha fortsatt bra helgdagar!
Blir så förvirrad,vet knappt vilken dag det är.
Hej då!

1 kommentar:

Annica sa...

Eftersom de många minusgraderna inte precis lockar till utomhusaktiviteter så passar det väldigt bra med "TV- och filmdagar". Ett bra program och en kopp te = mysigt!

Jag är också "dagavill". Vad är det för dag - egentligen? Blir skönt med vanliga vardagar.

Bloggintresserade