onsdag 6 januari 2010

Trettondagen!


Hur kan det komma sig att vi firar trettonde dagen efter jul?
Jag vet då inte.Men det är trevligt med en Röd dag till innan "blåveckorna"träder in.
Jag har haft Viktoria med hela familjen på middag idag.Jättetrevligt!
Det var tur att jag tog min promenad vid lunchtid,då var det bara -14 och vindstilla.Solen tittade fram också.Sen blev det svinkallt.I morgon ska det visst bli upp mot -30.
--
Har inte så mycket att skriva,men lägger in en bild på gnistrande snö.Lite svårt att få med det som det ser ut på riktigt,men ändå.
--
Ja,jag kan ju fortsätta att ha sovmorgon.Linnea sa att hon är så avundsjuk på mig som är ledig resten av livet!??
Jag tycker nog att jag har det ganska bra faktiskt,om jag ska vara ärlig.
Jag gör som jag vill.När jag tänker efter,så har jag aldrig bott för mig själv förrän nu.Om än det var ofrivilligt kan jag känna att jag just nu mår rätt så bra.
--
Ha det bra där ute!

3 kommentarer:

Gunnel sa...

Grattis till en jättefin bild av glittrande snö.

Annica sa...

Vilken vacker bild med "utströdda diamanter" i snön! Sänd in den till dagstidningen så många får se den. ---
Termometern utanför mitt köksfönster visar nu 30 väldigt kalla grader. Så skönt att få vara inomhus!

Sanna sa...

Vilken lyckad bild!! Brukar ju vara skitsvårt att få med glittret, bravo mamma! :)
Ja hu jag är inte avundsjuk på er kyla nu, här är det nog så kallt, fast det egentligen är ganska lagom, -9 grader idag och det snöar varje dag! Härlig vinter!!
Puss & kram!

Bloggintresserade