söndag 9 augusti 2009

Blixt o dunder!!

Inatt har det varit +19 grader här.Helt otroligt!

Allt har gått bra,trots mina bihålsbesvär.Har ätit avsvällande och det hjälper bra.
Idag har jag varit och tittat på soffor igen.Så svårt att veta vad man vill ha.Men nu har jag tänkt att jag ska utgå från mig själv.Det är ju jag som ska bo här.Provsatt en del och hittade en som jag tyckte om.Jag vill inte ha en sån där jättesoffa som är så poppis nu.Dom är både låga och sitt djupet är på tok för stort.Jag har korta ben.
Ja jag får se,ska inte förhasta mig.Och så måste man ju bort med det gamla också.
Jag har grillat mig lite kött,men orkade inte sitta ute och äta.För varmt!Men nu verkar det som värmen kommer att avta så smått.

Hade precis varit och duschat så ringde Syrran,Då small det nåt hemskt!
Åskan började gå för fullt trots att solen sken.Sen började det tokblåsa och så kom det störtregn.
Var ut och tittade på framsidan när det lugnat ner sig lite.Blommorna i blomlådan på bron hade fått sig en ordentlig törn och den som hängde på bron hade blåst ner.
Ujujuj så hastigt det kan komma.Nu har det regnat ganska mycket och åskan har småknallat länge.Få se hur det kommer att se ut i morgon.Nog gjorde det säkert nytta regnet iallafall.

Nu har jag suttit vid datorn en stund och fick se att Patrik hade skickat en massa bilder från Ulf Lundells show i fredags.Ikväll skulle han se Madonna!Så fuskigt!!!!
Sanna,Örjan o Viktoria,kolla era mail!

Snart blir det sussa av,värmen tar på krafterna.
God natt alla Ni som kikar in!

2 kommentarer:

Eva sa...

Vilken skön lördag ni fick du och Viktoria, få rå om varandra =)
Men nog var det skönt med lite regn och åska så den här tryckande hettan försvann. Vi har varit på stranden hela helgen och grillat på kvällen, härligt man får väl se hur många såna kvällar det blir här framöver, lika bra att passa på. Hoppas bihålen ger sig nu så du får vara frisk, ha en bra dag.

Vickan sa...

Det har verkligen varit en varm o härlig helg! :)
Men gårdagen var otroligt kvav så åskan var välkommen. Det small verkligen rakt över oss den första smällen!
Örjan är krasslig o har snarkat hemskt i natt så jag lade mig på soffan till slut. :) Så man är lite trött i ögat idag.
Hoppas du får en fin dag idag, ännu skiner solen. :)
*kramar*

Bloggintresserade