onsdag 19 augusti 2009

Paus igen!

Ska passa på att skriva lite nu innan det blir något på TV.
Jag har egentligen inte så mycket att skriva om idag.
Mina vanliga turer.Till Storheden,åt lunch på Smaka.Tonfisksallad!,En sväng förbi graven.

Blev så sugen på röda vinbär,keso och vaniljyoghurt.Det är SÅÅ gott!
Men jag hade ju fryst ner alla bär jag plockat.Det var bara att ta en liten kopp och gå ut i busken igen.
Smaskens!!!

Imorgonbitti åker jag till Granis igen.
Skönt att jag har så bra grannar,som vaktar mitt hem.Det är MÖRKT på kvällarna nu.
Har lovat Mor att vi går ut och äter når jag kommer.Hon fyller år i morgon.Vi ska till Hoting tänkte vi.Det blir trevligt!
Jag är väl däckad sen på kvällen antar jag,men jag brukar inte vara så trött när jag kört bil.

Få se hur vädret sköter sig.Dom ändrar sig hela tiden så det är bara att se tiden an.Ska plocka lite hallon,var det tänkt.Vattnet ska tömmas och stängas inför vintern också.

Idag ringde Britta(teatersamordnaren)Vad glad jag blev.I september ska vi gå på teater.Kul!

Nu var det slut i skallen!
Hoppas jag har mera att berätta om när jag skriver nästa gång!
Auf Wiederseen!

1 kommentar:

Vickan sa...

Så kul att teatergänget är på gång igen! :) Det är det som är bra med hösten, allt som stått på paus under sommaren kommer igång igen.
Kör nu försiktigt idag och ta pauser efter vägen så du orkar med middagen i Hoting sen. :)

*kramar* till er alla tre!

Bloggintresserade