tisdag 18 augusti 2009

Hårfixning!

Ja nu har jag sett Foyle´s war klart och duschat.
Gatlyktan framför mitt hus blev svart,helt plötsligt,så det är så kusligt!
Jag får lämna utelyset på.Nu är det verkligen mörkt.

Har inte varit ute förrän klockan åtta ikväll.Var tvungen att gå ut och gå en sväng.
Har varit inne HELA dagen.
Permanentat mitt stripiga hår och gjort en toning.Ingen färgning denna gång.
Oh så skönt att känna sig som sig själv igen.

Framförhållning måste man nog säga att jag har.
Julresan till Vara är bokad.Billigt när man bokar så långt i förväg.2150:-t.o.r,inte illa!
Så fredagen den 18de december är jag på Landvetter 18.05
Åker hem den 29de.
Patrik ringde och sa att han förmodligen kommer till Vara också.Då kan jag åka med honom och få vara i Göteborg också nån dag.
Kan vara kul att se hur det ser ut där kring jul.
Det är ju väldigt avlägset,men det smäller bara till så är det jul.

Hoppas nu verkligen att det ger med sig i Viktorias rygg.
Allt som är dåligt får då barnen i arv.Skit!

Det ska bli fint väder imorgon,eller hur?
Precis när jag hängt ut en tvätt började det att regna.Men den ska väl torka i morgon.
Slut för idag!
God Natt kära vänner!

2 kommentarer:

Eva sa...

Skyndar mig att skriva innan kunderna väller in, här är det fullt drag.
Ja, det smäller bara till så är det jul =)lika bra att boka för resorna brukar ta fort slut och vara svindyra.
Viktoria fick några tabletter av mig igår jag hoppas dom hjälper lite i alla fall så hon känner sig bättre. Brrr..det är kallt på morgonen nu men jag tycker det är lite mysigt när det blir mörkt, jag gillar ju hösten jag.
Ha en bra dag!

Vickan sa...

Godmorgon! Kanske jag är liiite bättre idag? :) Nja jag vet inte men jag har då sovit riktigt bra i natt och det kanske är tack vare tabletten jag fick av Eva?

Idag ser det jättefint ut ute! Hoppas du kommer dig ut lite grann på dan. Du som kan! :) Ha det så bra idag. *kram*

Bloggintresserade