måndag 3 augusti 2009

Måndag!

Tack för kommentarerna!
Igår blev det ingenting skrivet.Jag fastnade framför Poirot och sen var jag för trött.
Det hände då inte så mycket heller.
Nu sitter jag och väntar på att Vårdcentralen ska ringa.Ska fråga om jag måste komma och spola öronen innan jag ska till Hörcentralen.
Hertsö-och Örnäset kör gemensamt dom här veckorna,så dom har väl mera att göra.

Har passat på att tvätta lite kuddar,nu när det är så bra torkväder.
Det verkar som det fina vädret ska hålla i sig ett tag till.

Ska köra iväg lite kartonger,tidningar och annat skräp,när VC har ringt.

Ha det så bra.Hoppas det går bra för Viktoria och Sanna att jobba idag!
Hej så länge!

3 kommentarer:

Vickan sa...

Hej! Hur gick det, ska du spola öronen?
Det har gått bra att jobba idag men nu känner man att man är mör. :) Vi har en trött liten kille också som varit på dagis för första gången på länge. Men han har varit så duktig o inte kissat på sig en enda gång! *stolt*

Vilket kanonväder! Det är bara gratulera dig som är ledig. :)
*kramar* till mamsen

Sanna sa...

Jag har överlevt första dagen! Men visst är man trött som Vickan skrev.... Här pissar det igen...skönt iaf att man fick lite sol på näsan lör-sön. Kan ni inte skicka lite tropikvärme hit? ;)
Kramis!

Eva sa...

Morron, fint väder idag också men kallt inatt. Men det är ändå skönt att det inte är alltför kvavt (i alla fall när man jobbar)
Idag ska jag på hälsokontroll och se hur man mår =) skönt man får göra det på företagets bekostnad en gång per år. Ha en bra dag!

Bloggintresserade