lördag 8 augusti 2009

Sommaren med Göran!

Det är så otroligt att vädret håller i sig.Igår var jag ute hela dan.Känner tyvärr av bihålorna igen,så jag fick ta en liten vilopaus och Rinexin.
Jag grillade hamburgare till middag och Viktoria fick komma och äta.
Vi satt ute till framåt sjutiden.
Det var roligt att få sitta och prata med henne i lugn och ro.Annars är ju William med och han får ju hela uppmärksamheten förståss.

Idag har det varit aktiviteter ska jag säga.
Mitt på dan for jag på "Hertsödagen"Jättemånga loppisbord och mycket folk.Det måste vara rekord.Man kunde inte se allt som fanns.Viktoria köpte några jeans och t-shirts till William och jag köpte ett vitt flickhuvud i porslin (eller vad det var)
Massor med fotbollsmatcher med ungdomar var det också.Och sång och musik och allt möjligt.
Vi tog en kaffe,bulle och läsk.Varmt och kladdigt var det.Hem och vila sig lite.
Sen åkte vi iväg till stan.Åt på uteterassen på Walldorfs.Så fint att sitta och titta ut på båtarna i hamnen i solen.
Vi fick maten så ovanligt fort så efter att vi druckit lite kaffe gick vi till strandpromenaden.Satt och tittade på en vattenbrädåkare bl.a.en stund och gick en sväng.
Sen var det dags för "Sommaren med Göran"
Så rolig!Riktigt bra!

Sanna smsade när jag kom hem.Dom satt och åt grillbuffe på Kolmården och hade det så bra.Aktiviteter för dom också hela dagen.Så väl unnt är dom en riktig äventyrshelg!!!
OCH VÄDRET ÄR VACKERT!!!

Fortsatt trevlig helg!

1 kommentar:

Vickan sa...

Ja vi fick en jättehärlig dag igår! Massor att göra! :) Tack för sällskapet.
Vad roligt att höra att Sanna med familj har det bra också. De behöver nog ladda batterierna innan fortsatta takläggningen.

Idag blir det en het dag igen. :) Men nu ska jag bara vara hemma, kanske städa lite (eller inte hahaha) plocka hallon o njuta av vädret. I eftermiddag kommer Örjan o William hem.

*kramar*

Bloggintresserade