lördag 15 augusti 2009

Kalas!

Har varit på tårtkalas hos Örjan,som fyller år idag.Linnea hade bakat lite och det fanns dessutom tårta,kladdkaka m.grädde,bullar och kex.Uj,fick knappt i mig nån middag sen.
Jag fick i uppdrag att köpa FEM burkar Nutella till honom,från Jens o Sanna.Så himla tokigt!

Igår var jag riktigt duktig tycker jag.Bakade bullar.Tre längder och 56 småbullar.Det blir inte av ofta,men nu är det gjort för ett tag framöver.

På dan idag åkte jag iväg och tankade och var på Coop och ÖB.Köpte konserver och lite annat småplock.
Köpte mig en tunnbrödsrulle till lunch.Det är ganska knäppt att man äter räksallad till grillkorv,men gott är det.

Hade huvudvärk när jag kom från kalaset så jag tog stavarna och gick en sväng.Det gav med sig så småningom.Kan bero på att jag har haft några nätter som jag sovit dåligt.
Usch vad det har varit långsamt i kväll,men nu ska jag snart se Kriminaljouren.
Pratade med Sanna för en stund sen.Hon hade bränt hela vänster hand med soppa,så hon hade så ont.Skit också,vilken otur!

Det var allt jag hade idag.
God kväll!

1 kommentar:

Vickan sa...

Tack för igår mamma! Det var så trevligt. :) Men du kanske fick ont i huvudet för att det blev surrigt och du får anstränga hörseln?
Jag fick så otroligt ont i ryggen och det sitter i fortfarande. :( Någonting måste jag ha gjort men jag vet inte vad? Jag kan knappt resa mig från sittande...

Hoppas du får en fin söndag! *kramar*

Bloggintresserade