måndag 31 augusti 2009

Hem till gården!

Vilken lycka,nu är ordningen återställd."Hem till gården"är tillbaka igen.
Tur är det kanske att den inte visas på sommaren.Då skulle man ju vara TVUNGEN att vara inne en hel timme mitt på dan,hihi.

Det har varit riktig sommar igen på eftermiddagen.
Jag kunde sitta ute och dricka kaffe och läsa,fantastiskt!
Mina Surfiner har nu fått sina platser i skogen bland annat skräp.Ovanligt tidigt att ta bort dom,men dom hade fått mjöldagg och såg förskräckliga ut.

Andra göromål idag.
Dammsugning.
Tagit hand om all tvätt.
Packat upp resväskan(skäms nästan,men bara nästan)
Varit och tittat till graven.
Handlat.
Lämnat in Keno.(har ju glömt att kolla det,oj)
Promenad i 25 min.
Sett Himmelblå.
Och nu sitter jag här och dricker te.
Ska se om jag hittar något vettigt att se på TV.

Nu har första arbetsdagen gått den här veckan,för er som jobbar,så nu rusar dagarna bara iväg och det är fredag igen!!!!!!

Ha det bra och håll er friska!
Usch vad jag blev svettig av teet!Men gott var det!
Bye!

2 kommentarer:

Vickan sa...

Härligt! Då är ordningen återställd - Hem till Gården tillbaka. hihi Nog är det en mysig stund mitt på dagen det där. :)

Det verkar bli lika fint idag så du får passa på att njuta. *kramar*

Eva sa...

God morgon, här har vi korv dag så jag hinner inte ens komma in och hälsa på =) Gratis är gott som du vet haha...
Men ett Hej kan jag ju skriva i alla fall, verkar bli en härlig dag idag!

Bloggintresserade