tisdag 1 september 2009

Borgafjäll!








Man får inte ge sig.
Kunde inte få fram bilderna från min mobil till datorn.
Då kom jag på att jag kan skicka dom som mms till min kontantmobil.
Därifrån kunde jag ta ut dom till datorn med en kod.
Smart va!!!
Borgahällan,
Mor och Far vid Björnidet,där vi åt
och i getterna i Högland där vi köpte getmese och getost.
Ännu en underbar sommardag har det varit idag.
Tvättade bilen med såpa.Jätteskönt att vara ute.
Få se om det börjar vara slut på värmen nu.
Men hösten kan ju vara härlig också,bara solen får vara framme.
Har på "so you think you can dance"på 5an, medan jag skriver,så jag blir lite okoncentrerad ibland.Dom är otroliga!
Hoppas Ni sovit gott när Ni förhoppningsvis tittar in i morgon!
God Natt gott folk!

3 kommentarer:

Vickan sa...

Vilka fina bilder! Det ser så härligt ut. Och gulle-mormor o -morfar. :)
Det var så fint igår men i morse blev jag överraskad av regnet - jag var ganska blöt när jag kom fram till jobbet. :) Men det är ju varmt i alla fall.
Ha en skön dag idag! *kram*

viola sa...

Visst är det vackert uppe i Borga. Konstigt att, vad jag kan minnas, vi var dit en enda gång medan vi bodde i Granis. Sedan vi flyttat långt därifrån har man varit dit många gånger.
Ha dè.
Syrran

Sanna sa...

Ja jättefina bilder och smart var du minsann när du kom på hur du skulle komma åt dem! ;)
Ser verkligen idylliskt ut med getterna...
Här är det blandat regn och sol...ambivalent väder som tusan...
Nu ska jag lägga mig på soffan o kurera mig. Kram!

Bloggintresserade