lördag 26 september 2009

8-2

Mycket bättre siffror idag.Luleå mot Södertälje!Heja!

Igår hämtade jag William från dagis.Tog med lite kålgryta och kokade potatis tills Viktoria kom från jobbet.
Fick en jättefin present med posten.Viola,Mor och Far hade köpt en spikmatta till mig.Har varit så skeptisk till sånt.Men jag provade 10 min. igårkväll när jag la mig.Skitont i början,men skönt sen.Mest ont gjorde det i ryggslutet.Det är där jag har mest besvär,så det var väl därför.
Det ska nog bli att jag ligger en stund varja kväll.Spännande!

Idag har det varit helt underbart väder omän lite blåsigt.+17 grader och sol.
Viktoria hämtade mig så jag följde med henne och William till Skokanonen.William fick nya skor.Sen åkte vi till stan.Köpte kallingar till W och sen gick vi till Symfoni och åt lite lunch.

När jag kom tillbaka hem tog jag cykeln och cyklade till graven en sväng.Jätteskönt ute.
Lagade middag.Lövbiff m.potatis,blomkål och pepparsås.Riktigt gott!

Nu har jag suttit och sappat på TVn."Här är ditt liv"är så trist fastän det är så intressanta personer.Jag tycker Oldsberg är värdelös i detta sammanhang.Det blir så trögt och tråkigt!!!
Såg upplösningen av Kändisdjungeln emellanåt.
Ska se om jag hittar nån film eller nåt nu.Tina Turner är det i och försig.Få se!

Trevlig söndag på Er!

2 kommentarer:

Vickan sa...

Godmorgon! Det var verkligen en härlig dag igår. Inte lika fint idag...
Jag håller med - Här är ditt liv är verkligen trist. Jag försöker ge det en chans varje lördag men nej - jag byter kanal! Själv såg jag Mamma Mia på dvd och det var MYCKET roligare. :)
Jag hör av mig lite senare så kommer vi över o tvättar lite. *kram*

viola sa...

Kul att du provat mattan och känner att du vill fortsätta med den.Jag mår jättebra på den. Sen om det är inbillning eller inte det struntar jag i.
Ska på dop idag.
Vi hörs om besöket sen.

Bloggintresserade