måndag 21 september 2009

Höstpyssel!

Nu känner man att det börjar bli höst.
Idag har humlen och rosenskärorna m.m. åkt ner i skogen.
Snöröjning har jag beställt!Ujujuj!
Var och köpte ljung och prydnadskål och satte på graven.
Köpte några hit hem också,men "hann" inte plantera dom.Latmasken satte in.
Dagarna går så himla fort,förstår ingenting.
Det är väl det att allt tar längre tid att utföra nu när man är "gammal"Hihi!

Hoppas bara att Syrrans öga blir bra.Hon var lite ledsen när hon ringde i kväll.Det var inte riktigt bra när hon varit till doktorn idag.Hon blev sjukskriven tre veckor till.
Håller alla tummar jag har!!!!!!!!!

Nu ska jag se om jag kan sova bättre i natt.Tycker att jag mår ganska bra,men det är kanske nåt undermedvetet som spökar.Klarvaken flera timmar mitt i natten.Shit!
Andas genom näsan och koncentrera sig på andningen,har jag hört.Få se om det funkar i natt.
Det är ju ingen katastrof om jag inte sover bra nån natt,har ju tid att ta igen mig när jag vill.Om det nu blir av!

God natt alla läsare!

3 kommentarer:

Eva sa...

Jag och min son var förbi min svägerskas grav igår och såg att det var så fint på Lennarts grav.
Tänk att hösten redan är här men det känns nästan skönt, vi har ju haft en underbar sommar och höst så långt och det kan man då inte klaga på.
Hoppas din syster blir bra nu så ni slipper oroa er över det.
ha en bra dag i solen som lyser ännu en dag =)

Sanna sa...

Stackars moster...*håller tummarna*
Låter mysigt med höstpyssel! Jag borde också fixa lite höstblomster. Rosen på trappen börjar se lite trist ut... hahaha...
Hoppas du får sova gott inatt mamsen! *krama*

Vickan sa...

Oj så fint! Nya tapeter. :)

Det har varit en hektisk dag på jobbet och dessutom har jag varit o lämnat prover på morgonen. Hälsokontroll nästa vecka. Hoppas du haft en bra dag. *kramar*

Bloggintresserade