torsdag 24 september 2009

3-1

Jaha då gick hockeypremiären åt skogen då.
Ja det är att komma igen bara!
Skulle tro att Simon inte är så glad när han kommer från Skellefteå.

Jag har haft en bortakväll igen.
Tjejkväll med Villaägarna.
Mellan 60 och 70 st var vi.
Smörgåstårta och dricka fick vi när vi kom dit.
Sen fick vi mingla runt mellan Oriflame,Aloe vera och en tjej som gjorde smycken.
Kaffe och kaka.
Modevisning.Massor med kläder och underkläder från Berlins.
Lokala mannekänger,bl.a Ingrid från min gata.
Innan vi gick fick vi ett par Sloggytrosor var.
Riktigt trevligt var det.
Många bekanta förståss.
Elsy och jag cyklade.
Hem i mörkret utan lyse---fy oss!!!

Nu har vi fått besked om släktträffen till sommaren.Det blir på Seskarö den 4de juli.
Vi skulle få veta mera senare.Skoj!!!

Örjan har rest till Milano med jobbet,så Vickan och William är ensamma.Imorgon ska jag hämta lilla hjärtat från dagis.

Slut på denna vecka snart också!Tiden bara rusar iväg.

God natt och sov gott!

2 kommentarer:

Eva sa...

Ja du håller dig då igång, SKOJ!!
Här hade vi fullt upp igår så skallen var helt tom när man kom hem..roligt men jobbigt, fast vi fick ju ha Viktoria här =)
Skönt med fredag i alla fall.
Härligt höstväder idag också!
Ha en skönt helg nu.

Vickan sa...

Ja vilken trist start på hockey-säsongen! :( Jag pratade med Simon o han var såklart besviken o irriterad...
Vi var helt slut igår kväll både jag o William efter att ha skjutsat Örjan. En lång o hektiskt dag men rolig. :)
Du har också haft en hektiskt vecka! Men rolig. :)

Tvättmaskinen har pajat för oss så jag ska o kolla på en ny i helgen.
Vi hörs lite senare. *kramkram*

Bloggintresserade