måndag 28 september 2009

Oj,oj,oj!


Herregud vad jag blivit gratulerad idag!Jag som inte skulle fira nåt!

Nog blir man ju glad att så många kommer ihåg mig.

En jättefin bukett från mina barn kom med bud!
Övriga grattis!

4st på bloggen

7 sms

9 telefonsamtal

10 på facebook
6 på 60+saiten

det är sanslöst.

Och som grädde på moset kom ULLA T.Hon är ju otrolig!Blommor och choklad.Jag som inte hade nån tårta!!!!Vi satt och pratade två timmar.
Hämtade William på dagis idag igen.Blåste kallt som tusan,men vi gick hem till "mommors hus "och gungade lite.Sen gick vi in och fikade och lekte.
Han fick prata med morbror Patrik i telefonen.
Sen gick vi hem till "Williams hus".Gungade lite där också.Han är så rolig.När jag inte förstod vad han sa när han satt på gungan klev han ner och snurrade runt med huvudet.Det såg så himla kul ut.Jag skulle ju snurra honom på gungan,borde jag ju förstå.Skrattar fortfarande för mig själv när jag tänker på det.Sötis!!!
Skitkallt och blåsigt har det varit idag.Nu har hösten kommit på riktigt.
Tack alla Ni som grattat mig i dag,jag är överväldigad!!!!!

3 kommentarer:

Vickan sa...

Men åh vad roligt att Ulla också kom förbi! Hon är ju för gullig att hon alltid kommer ihåg dig. :) Och tänk så många andra som gjorde det också.
Du är inte ensam i världen i alla fall. :)
Nu är Örjan hemma igen och det känns skönt. *kram* o ha en fin dag i höstkylan.

Eva sa...

man får väl vad man förtjänar =)
Roligt att det blev en så bra dag för dig, det var du värd.
Jag var och såg Flickan som lekte med elden, usch den är hemsk men så bra! Lisbet Zalander är ju min hjältinna hon låter INGEN köra över henne =)
Ha en bra dag nu!

Sanna sa...

Hahaha William är ju för SÖT!! <3

Härligt att du fick en fin dag mamsen! Och jag förstod att Ulla skulle komma! ;) Det är ju liksom ULLA! *hihi*
Kram!

Bloggintresserade