torsdag 10 september 2009

På gång igen!

Nu börjar det kännas bättre.Har nästan slutat snyta.
Var in till stan och uträttade en hel del ärenden.Nog var jag lite darrig när jag kom hem,men det gick bra.
Var förbi graven och fixade blommor,det var ett tag sen jag var dit.
Hade så lust att gå ut sen och börja plocka bort blomlådorna,men besinnade mig.Hinner nog göra det sen.

Imorgonbitti ska jag på provtagning,så jag har inte fått äta eller dricka från 20.00.Inte så kul.

Hoppas nu att det inte blåser så mycket i morgonkväll när vi ska på Räkfrossa.
Det ska bli så kul!

Nu ska jag nog gå och lägga mig.Är faktiskt ganska trött!

Ha det så bra,nu är det snart helg igen!
Natti,natti!

3 kommentarer:

Eva sa...

Skönt att det börjar kännas bättre och BRA att du inte håller på plockar och fara runt =) du hinner det sen! Få se nu om vi kommer oss på båten ikväll, det ska bli trevligt, är så mysigt vi gjorde resan förra året också.
Då ses vi kanske ikväll. KUL!!
vila nu upp dig så du orkar.

Vickan sa...

Hoppas du har kunnat sova i natt och känner dig pigg idag. Det verkar ju bli bättre väder nu så vi får hoppas det håller i sig till i kväll.
Sköööönt med fredag! *kramar*

Sanna sa...

Hoppas jag inte förstörde din eller Vickans sömn... ;) Du behöver ju den när du ska på räkbåt ikväll! *avis* Guud vad mysigt! Och gott! Ät åt mig med! För egen del blir det mycket vila idag för skallen spränger...thank God for Rinexin! :) *puss*

Bloggintresserade