söndag 13 september 2009

Vacker söndag!

Vilket härligt höstväder det varit idag.Fast det känns som sommar faktiskt.


Helt otroligt att man kan sova så mycket.Inatt har jag sovit 11 timmar.Sanslöst!Men jag känner att jag är piggare nu,så nu är det hopp.
Har varit ute och pysslat på lite idag.Ville inte gå in.

Satt och åt "middag" vid tretiden.Då kom Vickan,Örjan och William cyklande.
William skulle smaka på det jag hade på tallriken och min smörgås skulle han äta upp.Trollet!

Kom på att jag skulle be Örjan hjälpa mig att sätta upp lysröret ovanför blombänken igen.
Shit,det fattades två muttrar!
Aj,så besviken jag blev.
Får skaffa dom,så får jag väl försöka sen.Måste ju ha nån som håller i när jag skruvar.Om jag nu klarar av det.


Det är så mycket som rör sig i skallen ibland.

Har tänkt så mycket på hur allt ska bli och vad det är för mening med nånting.
Men jag tror att jag har insett att jag faktiskt ska se framåt lite ändå.
Jag måste ju leva mitt liv om än det inte blev precis som jag tänkt.
Får vara glad åt det jag har och att jag är någorlunda frisk så jag kan göra saker.

Morgonen kommer
Och kvällen förgår
Glädjen i minnen
är det som består.

Nu har vi en ny vecka framför oss.Få se vad den har i sitt sköte!!
Ha det så bra alla som tittar in.
Tjao för denna gång!

4 kommentarer:

Eva sa...

God morgon, det var så kul att träffa dig i fredags, tyvärr så kan man inte prata så mycket för det är ju fullt med folk.
det är verkligen trevligt på båten mysigt, paret vi var med förlovade sig uppe bland stjärnorna det var så romatiskt så =)
Här är det full rulle så jag säger, ha en bra dag i ännu en solig och härlig dag.

Vickan sa...

Det har varit en fantastisk helg vädermässigt! :) Skönt att vara ute. Men det var lite kallt på moppen i morse - snart blir det täckbyxor!
Det är annars en svår tid nu när man minns allt som hänt just på hösten. Du är inte ensam om att känna så...
Men du är frisk, idag ska du få hjälp att höra bättre och vi finns omkring dig. Man får forma sitt liv utifrån idag, precis som du säger. Men det är ju ibland lättare sagt än gjort. Du gör i alla fall ett jättebra jobb!

*kramar* till mamsen

Eva sa...

Glömde skriva att jag skrev till Viktoria att hon har så snygg mamma =)
Du har så mycket att leva för och att vara frisk betyder hemskt mycket. Visst saknar du det som varit det ska man väl också göra men man måste gå vidare fast det känns motigt ibland.
Du är så bra på att hitta på saker och komma dig ut, fortsätt med det och lev DITT liv!
Ut och roa dig med tjejerna =)ni verkar ju vara ett bra gäng från posten. Livet blir vad man gör det till även om man ibland undrar VAD ÄR DET FÖR MENING!!
Ha det gott så kanske vi ses ute i svängen rätt vad det är igen haha...

Yvonne sa...

Tack,så himla gulliga Ni är!
Skönt med så uppmuntrande ord:)
Kramar!!!

Bloggintresserade