onsdag 30 september 2009

Fint besök!

Imorgon kommer Lillasyster och hälsar på.Det var ett år sen sist,så det var på tiden.Hon kommer med bussen.
Det ska bli så roligt.
Fredag åker vi nog till IKEA i Haparanda.
William med familj vill hon hälsa på också,sa hon.Givetvis!

Vackert är det ute nu,men huuu så kallt.
Städat lite har jag gjort och handlat.
En liten promenad.
Har lyft mina pelargonior ut och in.Det blir några dagar till.Måste göra plats för dom i garaget.

Örjan har varit på besiktning med mitt släp.Det gick bra!Tur var väl det!
Sally ringde igår och gratulerade mig.Hon hade ringt förrut,men det var bara upptaget,sa hon.Gulligt att hon kom ihåg.Jag lovade att komma dit nån dag nästa vecka.Måste ta mig i kragen!!

Det var allt jag hade idag.
Vi kanske ses!!!

4 kommentarer:

Vickan sa...

Det blir jättekul att träffa Viola, det var verkligen länge sen. :)
Roligt att Sally ringde o kom ihåg. Jag följer gärna med om du ska hälsa på dem. Men du kanske vill åka mitt på dan under veckan? Ja, vi får se.
Vi behåller gärna släpet ett par dar så vi kan köra bort tvättmaskinen, hoppas det går bra?
Snart ska jag på hälsokontroll. Håll tummarna att allt är bra!
*kram*

Eva sa...

Vad roligt med främmande från syster =)
Brr...kallt att sätta sig i bilen bara plocka fram kupevärmare nu!
Man får helt enkelt inse att hösten kommer och vinter efter det.
Här är det bara jobba och jobba men snart är det helg igen det går så himla fort.

Vickan sa...

Hej! Jag såg att ni hade en lyckad shoppingkväll. Roligt!
Men det var synd att ni inte var hemma när vi var förbi. Vi får ta det senare i helgen. Ikväll ska jag på after work med jobbet så jag kommer inte hem alls emellan. Tyvärr kan inte Eva följa med men jag får försöka ha kul ändå. ;)
Ha en bra dag i dag! *kram*

Eva sa...

tyvärr så kan jag inte följa med Viktoria ut ikväll men vi får ta igen det sen =)
Hoppas allt är bra, inget nytt skrivet så jag antar att du har fullt upp med syster.
ha en bra helg.

Bloggintresserade