onsdag 16 september 2009

Bra kvinna reder sig själv!

Så himla roligt med alla positiva kommentarer.Tack!

Jag har fixat lysröret i hallen själv idag.Frågade Elsy om hon hade några passande muttrar,och det hade hon.
Jag skruvade upp fästet i taket.Oj vad det är tungt att göra något ovanför huvudet!Fick fast det iallafall,och det SITTER kan jag lova.När jag skulle skruva fast resten var jag tvungen att hämta Elsy,så hon kunde hålla upp röret medan jag skruvade fast överdelen.
Men nu är det gjort och det LYSER.Det trodde jag inte,som jag farit omkring med detta.
Ska åka och köpa ett nytt rör,för det har ju blivit gammalt och blekt.

Bra gjort av mig,om jag får säga det själv!!!

En liten stund var jag ute och krattade,men det räntar ingenting.Men det som är borta är ju borta.Det får duga.
En liten promenad blev det efter maten,som blev fisk idag..Skönt,har ju inte gått nu på en vecka.
Sen Idol.Så kul att Erika från Dorotea kom med i år också.Hoppas det går bättre nu,hon hade så otur i fjol.
Annars" intet nytt under solen".Jo,
Surströmming blir det med med gamla gänget.Den 3dje okt.Jätteskoj!
Och min soffa får jag inte förrän i SLUTET av oktober.Såå sur jag blev.Shit!Ja,det är bara att vänta.Får sitta i min fåtölj så länge,kan ju inte försöka sälja dom än heller.

Hörsnäckorna har suttit på hela dagen.Väldigt bra är det!
Men nu är det dags att ta bort dom och tvätta sig och borsta tänderna.
Natti,natti!!

3 kommentarer:

Eva sa...

Ja du är då verkligen duktig på att reda dig själv! Men kvinnor kan så det så =)
Full rulle här som vanligt men imorgon så har vi kick off här på jobbet så då får vi göra annat(än jobba) Tyvärr får jag inte jobba med Viktoria men vi får försöka klara oss ändå!
Önskar dig en bra helg för jag hinner nog inte kika in här imorgon. Ha en underbar dag nu.

Vickan sa...

Ja jösses vad du går an mamma! :) Du är så duktig och är inte rädd för att ta tag i saker. Det har jag också ärvt av dig och det är väl positivt? hahaha
Vi är fortsatt lite kraxiga men inte så farligt. Vi får se hur Simon känner sig på morgonen.
Ha en skön dag - solen skiner.
*kram*

Sanna sa...

*kramarom min händiga mamma* Haft en lång dag i Göteborg idag så jag ska kasta mig i soffan nu.... Puss!

Bloggintresserade