söndag 6 september 2009

Söndag!


Tusen tack för en jättegod middag,Viktoria!!!!!!!

Sååå trevligt.Måste bara visa Elin att jag använder halsbandet hon gjort åt mig.(Sanna får väl visa henne)

Det var så kul att se hur glad William blev för godisasken han fick av mig.Gulle--bus-gubben!
Annars har det varit en ganska medioker dag,gråmulet och jag tittar bara på allt barr som rasat ner från mina tallar.Hoppas det blir bra väder nån dag till veckan,så jag kan kratta lite.
Har pratat med min lillasyster.Dom opererade hennes öga igår.Det ska nog gå bra hoppas jag.Bara hon nu tar det lugnt.Hon var så glad över blommorna jag skickade.
Nu får det vara nog för idag!Det blev inte mycket,men det blir kanske mera en annan dag.
Ha det bra alla där ute!

2 kommentarer:

Vickan sa...

Godmorgon! Tack för besöket igår! Det var så mysigt att träffa dig en lite längre stund för en gångs skull. :)
Ännu en gråmulen dag men känner jag dig rätt hittar du säkert på nåt att göra ändå.
Själv ska jag klippa mig efter jobbet - oj så skönt!
*kram*

Eva sa...

Tråkigt med din syster, hoppas det går bra och dom är ju duktiga..läkarna!
Här är det fullt drag hela tiden så man hinner inte ens hälsa på =)
Nu ses vi ju snart på räkfrossan, hörde du sett mig på bild, hoppas vi känner igen varandra.
Ha en bra dag nu.

Bloggintresserade