onsdag 2 september 2009

Regn!

Har inte gjort mycket idag,men vet inte vart onsdagen tagit vägen.
Regnigt och mörkt mest hela dagen.
Har bara varit inne och pysslat och varit ganska lat.
Fixade till lite i min klädkammare(mitt dressingroom,som jag brukar säga)
Tog fram en helkroppsspegel dit och flyttade om lite och dammsög.
Inte kul att titta sig i spegeln,men ibland måste man ju.

Har anmält mig till Räkfrossa den 11te.Hoppas bara att vädret blir bra.Postfolket är det som ordnar.
På tisdag har PRO klädvisning,få se om jag ska gå.Varför inte?
23dje teater med gamla arbetskamrater och den 24de har Villaföreningen Tjejkväll.
Så nog finns det aktiviteter om man vill.

Nu börjar ögonlocken hänga så jag avslutar med några Upphottade Ordspråk från Åke Catos blogg.

1.Den som gapar över mycket får dubbel lön.

2.Det som göms o snö kommer fram i Uppdrag granskning.

3.Den som gräver en grop år andra måste anmäla ändrad inkomst till Försäkringskassan.

4.Den som låter någon annan gräva en grop åt sig kan få skattereduktion för hushållsnära tjänster.

5.Delad glädje,dubbel beskattning.

6.Den som lever får en starkt försämrad folkpension.

7.I mörkret är all arbetskraft grå.

8.Öst är öst och Bofors år Bofors och aldrig mutas de två.


Tack för kommentarerna och
GOD NATT!

3 kommentarer:

Eva sa...

God morgon, läser att du ska på räkfrossa den 11 det ska ju jag med =) då ses vi ju där då!!
Här är det mer än mer att göra så jag hinner knappt vara in och hälsa. Ikväll ska jag på travet med jobbet det var jättelänge sen så det blir kul.
Ha en bra dag nu.

Vickan sa...

Nämen vad kul! Ska ni äntligen få träffas nu? :) Eva vet ju hur du ser ut i alla fall så då får väl hon ta kontakt. Jag har nog någon bild på Eva i mobilen som jag kan visa också.
Idag skiner solen så du kan vara ute i alla fall. Härligt!
Ha en skön dag. *kram*

Yvonne sa...

Ja det ska bli kul att se ett ansikte bakom orden!

Bloggintresserade