torsdag 17 september 2009

Höst!

Nu känns det att det är höst.Kyligt i dag.
Har varit och satt upp lyktan på graven,nu är det mörkt och kymigt.

Köpte nytt lysrör till lampan i hallen.Det blev så bra.
Syndade--tog en kaffe och en krämbulle på cafeet.Gott!

Jag har inte varit ute så mycket.Dammsög lite och ryggen ville inte vara med.Men det går nog över tills i morgon.
Ringde till Brandservice och frågade om nån av dom är duktig på att klättra på tak.
Det var Kurre som svarade.Han sa att han skulle fråga Thomas.Få se om han hör av sig.Jag vill ha bort Ballerinan på skorstenen.Den gnisslar som tusan.Vågar inte själv mig upp dit.Jag tror nog att han gör det om han har tid.Han är så snäll.Stötte på honom på Coop på Örnäset igår."det är bara att säga till när du vill ha däcken bytta"sa han.Bra!

Allt för denna gång.
Ha en bra fredag!

2 kommentarer:

Sanna sa...

Hahaha, ja nu hör du plötsligt ALLT! :) Den där ballerinan är ju lite gnällig... ;) Vad gulliga de är som ställer upp på mamsen, killarna på brandservice. :) Krämbulle? Åhh så gott det lät... Bennie är opererad och det gick bra!
Trevlig helg mamsen! KRAM!

Vickan sa...

Jag har inte hunnit vara in idag för jag har varit i butiken. Körigt värre men riktigt kul! :) Vi får se sen hur mycket fel man har gjort. Nu är jag supertrött.. ojoj. Man lär somna ovaggad ikväll.
De är verkligen gulliga på brandservice!
Det låter på barnen som att söndag passar bäst för en fika hos dig. Båda ska på stan i morrn. Vi hörs o syns! *kramar*

Bloggintresserade