onsdag 23 september 2009

Teater!

Ikväll har jag varit på teater med gänget.Vi är sju gamla arbetskamrater som går på teater nån gång per år.Ikväll såg vi Måsen.Jättebra!
Före det var vi på Valldorfs och åt gott.Det är så roligt att träffas sådär.
Jag har hälsningar till Sanna från Kerstin i Unnbyn!
Vad vi hade mycket att prata om,det var länge sedan vi sågs.Hoppas verkligen att vi kan fortsätta med detta!
Hörapparaterna fungerade helt perfekt på teatern.Halleluja!

Ganska fint idag,men blåsigt.Har inte varit ute mycket alls.
Igår hände ingenting,så jag skrev inget,som ni kanske märkte.
Jag planterade ljungen jag köpt och plockade bort ytterligare lite från trädgården.

Nu är jag trött så jag kommer inte på något mer att skriva.
God Natt!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Eva sa...

Vad roligt med teater min svärson jobbar ju på Norrbottens teatern som ljustekniker.
Idag har vi nåt som heter proffsdraget och det kommer att vara fullt upp här, Viktoria ska vara med oss här i butiken och visa kunderna internetbutiken, hon är så himla duktig våran Vickan!
ha en bra dag

Vickan sa...

Godmorgon! Jag hinner in i kika lite innan jag går ner i butiken. :)
Jag kom på att det var teater du var på igår, men först efter att jag hunnit bli orolig...hihi
Visst var det skönt med Örjans jobb?
Ikväll ska vi skjutsa honom och två arbetskamrater till flyget. Spännande.
Ha en fin dag i det vackra höstvädret! *kramar*

Bloggintresserade