tisdag 8 september 2009

Trött!

Har inte orkat NÅT idag!
Månne det är lite dagisbaciller jag fått ta hand om.Jag hörde att William var trött och grinig i kväll.
Ingen modevisning blev det och ingen köttsoppa.Det är ju inte hela världen,det kommer flera dagar.Har legat och suttit och snytt,svettats och fryst om vart annat.
Såg att folk var ute i bara t-shirts.Kollade på termometern,det var +18 grader ute och sol.

Nu har jag iallafall sett Idol och Andra Avenyn.Linnea smsade och påminde mig igår!Tack!Nu börjar det bli lite bra att se på TV igen.

En ny liten kille har det fötts i släkten idag.Så roligt!Min systers son och hans sambo fick sin andra i morse.
Hoppas nu att det går bra med Syrrans öga.Det var lite bättre idag,så det ska väl bli bra så småningom.

Ska ta mig lite yoghurt och jordbubbar nu innan jag går i sång!Gott va?
God natt!

3 kommentarer:

Eva sa...

Låter ju inte alls bra med dig, låt det nu bli bra och bry dig inte om att GÖRA saker =) kurera dig, mys och ha det skönt.
Idag är då sånt väder.
Jag är själv inte alls pigg, fökyld och ont i bihålen och vi som ska på frossa på fredag =( men vi piggnar kanske till det är ju några dagar kvar. Sköt om dig nu så vi kan ses på fredag.

Vickan sa...

Ja nu börjar alla förkylningar! Men William var då pigg på morgonen så han är det ingen fara med - ännu. :)
Jag känner mig trött i dag också, ena ögat tåras så det kanske är migrän på gång? *gnäll gnäll* :)

Jag förstår att du går i "sång" på yoghurt o jordgubbar! hihihi

Yvonne sa...

Ja inte är jag mycket bättre idag!Snyter så näsan är röd.
Inte blev det sång precis,men säng,som ni nog förstår,haha!

Bloggintresserade