lördag 12 september 2009

Detta skulle in i gårkväll,men det stack iväg och jag orkade inte göra om det.Så det får bli idag istället.
11te september!
Denna dag har många tragiska händelser skett!
Terrorattacken mot Dom två tornen i USA—2001
Anna Lindh avlider av knivattacken mot henne dagen innan—2003
En vecka innan Christer dog en allt för tidig död i Sundsvall på ett hotellrum.

Man kommer ihåg det alltihopa,men man måste försöka gå vidare.

Jag har i alla fall haft en fantastisk kväll.Räkfrossa tillsammans med en massa gamla kompisar från posttiden.18 stycken,närmare bestämt.Bl.a.Bosse brevbärare,som vi saknar Vickan.
När jag satt mig kom en jättesöt tjej och kramade om mig.”du måste vara Viktorias mamma hon är lik dig”sa hon.Det var Eva,Vickans jobbarkompis.KUL!
Tänk att få sitta och VRÄKA i sig hur mycket räkor man vill tillsammans med ost,bröd,sallad,världens godaste majonäsröra(som tog slut för fort)och en kall öl och lyssna på musik och sång(bra sång dessutom)och se Luleå från sjösidan i sakta mak.Underbart!
Lagom blir det också för man är tillbaka i hamnen 22.00.Helt perfekt!

Tittade på bilderna Patrik lagt in från Turkiet sen.
Härligt att se min goa familj samlad så där!

Svårt att somna var det.Inte ofta man är ute på nåt.
Var upp mitt i natten och tog lite fil.
Sugen och ändå hade man ätit så mycket.

Är nog inte riktigt kurant ännu,det blir nog en tupplur idag också,trots det vackra vädret.

Ha en bra dag!
Tjing!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade