lördag 19 september 2009

Nytt!

Vad jag längtar tills jag får komma till Vara och Göteborg och se hur dom har byggt och haft sig.
Sannas nya sovrum och allt annat,Patriks nya sovrum,som han börjat med.
Det är så länge innan dess!!:(

Det har varit fint väder idag.Pysselsatt mig lite på tomten,sen drack vi kaffe på altanen ,Elsy och jag.Bäst att passa på,det är nog inte så många såna dagar kvar för i år.

Jag har sovit så bra länge nu,men i natt var det stört omöjligt att sova.How come?
Alltså är jag trött idag!Men det går väl över när det börjar bli in på nattkröken.Nej det tror jag nog inte.

Nu har jag fått min första ålderspension.UJujuj!Konstigt det käns!
Få nu se hur man klara sig.Jodå det ordnar sig nog,
Men gammal är man med andra ord nu.Tur att man inte känner sig så åldersdigen i alla fall!
Det är bara att knata på så gott det går.

Nu ska jag se om det finns något att se på TV.Kanalerna har varit borta idag på förmiddagen igen.Det börjar bli lite för ofta,och bara i det här området.Konstigt!
Jag ringde Comhem och fick prata med en Väldigt omständig man.Men han ville nog bara hjälpa till.Sen såg jag på nätet att det var driftavbrott just här,och på en stund kom det tillbaka.
Jag är faktiskt ganska beroende av tv,så det är inte bra detta.

Trevlig söndag kära vänner!

1 kommentar:

Sanna sa...

Ja jag vet då ingen yngre pensionär än du mamma! :)
Du är sååå välkommen! Ska bli så mysigt när du kommer hit!
Här är det också underbart höstväder, bara att njuta! :)
Kram!

Bloggintresserade