söndag 27 september 2009

Baan Thai!

Vilken härlig middag det blev!(I telefonkatalogen stavas det så här?)
Viktoria,William och jag skulle gå på Baan Thai och äta.Simon och Linnea kom också,som en överraskning.Blomma och present fick jag.Så nu har jag fyllt år färdigt,fastän det inte är förrän i morgon.
Jättegod mat och efterrätt.Lyckat!!
Tack Sanna och Patrik också,som var med på presenten.!!!

Före det kom Viktoria och tvättade lite.Deras maskin har pajat.
Varmt och skönt ute,men blåsigt värre.
William är nu så vild!Och pratar i ett kör.Man får verkligen vara uppmärksam vart han tar vägen.Sötnosen!!Det går inte att bli arg heller.

Jag har sett "Mannen umder trappan".Isch vad den är otäck.Men jag måste se sista avsnittet nästa söndag.

Allt från dagens händelser.Läs Birros blogg om Göteborg......??!
Natti,natti!

3 kommentarer:

Vickan sa...

GRATTIS mamma på riktiga dagen! Tänk att du fyller pensionär idag. :)
Margot på dagis trodde mig inte när jag sa det - "hon ser så ung ut!"
Ha en fin dag nu så ses vi senare.

Anna sa...

Grattis på födelsedagen!
Hoppas att du får en underbar dag och att ni får roligt när mamma kommer upp på torsdag.
Firas måste det ju göras även fast åren går.....
Hipp hipp hurra!!!!

Hälsningar från Rundvik

Eva sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
jag har inte hunnit vara in i morse för här är det kaos, men jag hoppas du får en bra dag idag.
Vad roligt med middag på Baan Thai.
Ikväll ska jag och några tjejer äta på Waldorf och sen ska vi se Flickan som lekte med elden, det ska bli skoj.
Ha nu en bra dag nu!!

Bloggintresserade