tisdag 11 augusti 2009

Hörapparater!

Har nu varit på hörcentralen i Sunderbyn.Hon gjorde en riktig hörseltest både med ljud och ord.
Vänster öra är ganska dåligt.Som jag ju vet egentligen.Även höger behöver justeras.
Hon gjorde avtryck och skulle beställa.Den 14de september får jag komma dit och få dom.Det blir faktiskt riktigt spännande.När hon stoppade igen höger märkte jag verkligen hur dåligt jag hör på vänster sida.
Det blir intressant!

Åskan har gått igen i kväll.Nu är det tredje kvällen den går.Lustigt att det blir just på kvällen.

Såg att Syrran var inne på Facebook och försökte chatta med henne,men hon svarade inte.How come?

Imorgon fyller Sanna år.GRATTIS!
Slut för idag.
God natt!

3 kommentarer:

Eva sa...

vad skönt att få ordning på hörseln =) och ha det gjort.
Ja, vilken åska det är men det kanske behövs lite regn i alla fall. Skickar en hälsning till Sanna som fyller år idag =) GRATTIS!
Nu är det bara jobba vidare, ALLA verkar ha kommit igång nu!
ha en bra dag, kryp ner i sängen och läs en bra bok, det skulle jag vilja göra.

Vickan sa...

Vad spännande med hörapparat! Du kommer säkert att bli less på allt surr... hahaha
Det var en mysig kväll i går med all åska o regn! Vi tände ljus o myste i soffan. Örjan var inte alls pigg men idag känner han sig lite bättre.
Jag håller med Eva, läs en bra bok i dag o mys i regnvädret.
Vi hörs! *kramar*

viola sa...

Jo, jag svarade men gör med största sannolikhet helt fel så det inte kommer till dig. Behöver en "kurs" i hur man gör.
Har tränat golf så jag är helt slut, men det är kul.

Bloggintresserade