söndag 16 augusti 2009

Min dag idag!

1. Sov länge,har faktiskt sovit bra inatt.

2.Sett Kommisarie Morse.

3.Hjälpt Viktoria m.fam. att äta upp godsakerna från igår.

4.Cyklat till ICA och köpt Aftonbladet.

5.Stavpromenad,25min.

6.Plockat in två liter vinbär till.

7.Lagat mat och ätit.

8.Bränt över bilder till cd.Och kollat på lilldatorn att det verkligen funkat.

9.Kaffe och en bullskiva.

10.Vid datorn.

11.TV-tittande tror jag.

Det regnar för fullt nu.Mulet och trist hela dagen.Usch!
På återseende!

3 kommentarer:

Vickan sa...

Det var då en trist dag igår... Men vi fick ju besök av både dig o lite senare - Mia o Pixie! :)

Kul att du får så mycket vinbär!

Ryggen är skit. Liiite bättre så jag är ju på jobbet men bra mår jag ju egentligen inte.
Gnäll gnäll... :)
Hopps du får en bra dag - trots vädret! *kramar* till mamsen

Yvonne sa...

Har Du provar med att stretcha?

Eva sa...

pust här hinner man inte ens in och hälsa, nu har ALLA börjat jobba märker man. Fullt pådrag.
Men jag säger Hej och "visar" mig här i alla fall, hoppas huvudet värker mindre. Viktoria har ont ryggen, vad gör ni på helgerna haha...sköt om dig!

Bloggintresserade