tisdag 17 november 2009

Fortfarande lika mörkt!

Det är inte sant,tror man,när man tittar ut.Samma skitväder!!!
Tog tag i lite tvättning.tog ur sängen och hängde ut sängkläderna.Vågade inte ha dom ute så länge,det är så fuktigt.
Tvättade lite och bäddade rent.
Det blev bilen ,när jag skulle till affären och graven.
Ingen lust alls att gå ut.

Isterband,potatis,ärter,morötter och rödbetor till middag

Skönt att lägga sig i en ren säng i kväll.

Det var nog i stort sett allt som hänt denna dag.

Hörde förresten att Marcus Birro ska vara med i Let´s Dance.Kul!

Jens har fyllt år!Grattis!

Hej för denna gång!

3 kommentarer:

Eva sa...

ja visst är det trist =( man blir trött och lite grinig hehe..
Dom har rivit ut mitt kök så jag lever i kappsäck, tur jag har mamma som gör mat i veckan.
Men det kommer att bli så fint när det klart men nu är det bara betongväggar och golv.
Men till första advent hoppas jag det är klart och tänk så fint när man får sätta fram advenstgrejorna. Vi får längta till det istället. Ha en bra dag nu i mörkret!

Viktoria sa...

Ja mörkret lägger sig verkligen som en blöt filt över en... usch. Man blir så trött. Hoppas det blir lite kallare snart o att vi får en gnutta snö igen.
Jag säger som Eva, man får se fram emot första advent och ljusstakarna!
*kram*

Gunnel sa...

Har så svårt att se Marcus Birro i Let´s Dance. Men han kan ju överraska. Betr. sommarprogrammet som jag skrev om så såg jag även det första. Det är verkligen ett tänkvärt program.

Bloggintresserade