torsdag 5 november 2009

Tomt!


Så här tomt och kargt är det i min skrivarlåda i kväll.Kommer inte på nåt av vikt att förtälja.
Har bara tagit det lugnt idag.Suttit och virkat lite och läst.Jag är så lycklig för att jag klarar av att virka igen.Har inte kunnat göra det på så länge.Mina fingrar har satt stopp(artros)Men sen jag ätit Strandnypon nu ganska länge,har det blivit så mycket bättre.Fingrarna har till och med blivit rakare.Nästan som förr.
Så roligt med lite vitt på marken.Få se om det får vara kvar,eller om det smälter bort.
WOW,kommit snö---sa William när jag pratade med honom i telefonen.
Sannas flicka som har Svininfluensan(med stor sannorlikhet)har varit feberfri idag.Tack och lov!Få se hur det går med Jens och Alex.Sanna och Oscar har fått sprutan,efersom dom har astma.
Nej,nu får jag lägga ner detta tomprat för i kväll.Kanske jag kommer på nåt bättre till i morgon.
Måste tacka alla för dom fina kommentarerna häromsistens!Tack
GOD NATT!

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Nej ibland har man inte så mycket att säga, men det gör ju ingenting. :)
Det är kul att du blivit så bra i fingrarna! Tänk hur du tappade greppet förut? Det var inte kul.
SKÖNT med fredag idag! *kram*

Gunnel sa...

Strandnypon? Kan det vara något för mitt smärtande vänsterknä? Jag tror att det kan vara artros.

Bloggintresserade