torsdag 12 november 2009

Sol!

Nästan så här såg det ut idag!
-----
Dagen började så underligt.
Jag som är så morgontrött,vaknade klockan fem.Tji att somna om.Steg upp och gick ut och hämtade tidningen.Kokade kaffe och slog på Tvn.Morgonprogrammen hade inte börjat än.herreje!Tog en kopp kaffe och så lade jag mig igen och sov en stund till.
Verkligen inte likt mig.
Men jag tror att jag var orolig för Elin,som hade fått feber igen.
Pratade med Jens senare coh fick höra att hon fortfarande hade över 39 grader.Alex var också hemma och var dålig.
Men det verkar ordna sig med deras Jubileumsfirande i Göteborg .Jens har jobbat 25 år på Volvo Penta. Bar inte HAN blir sjuk nu då.
Hoppas det blir bra!
---
På eftermiddagen gick jag ut en liten runda.
Var totalslut när jag kom in.Hade ont i hela kroppen.Var tvungen att lägga mig en stund.
Somnade som ett barn.
Jag har försökt dra ner på mina värktabletter,men det går nog inte.
Det är nog som läkaren sa,att det är bättre att jag tar dom och kan vara rörlig.
Nog om det!
----
Vackert var det iallafall ute idag,sol och ganska kallt.
----
Nu ska jag gå i säng och se hur jag sover i natt.
Kanske jag blivit,som dom säger att pensionärer blir hi,hi.Vaknar före skam på morgonen.
Nej det tror jag inte på!
God Natt!

1 kommentar:

Viktoria sa...

Jag har inte hunnit vara in hit förrän nu! Det har varit mycket idag. Tjorvigt med datorn men nu har det löst sig. :)
Det blir spännande med sprutorna för oss i kväll o se hur vi reagerar. Skönt att få det gjort!
Jag är så glad för Sannas skull att det löser sig med firandet. Hoppas det går i lås.
Vi hörs! kram kram

Bloggintresserade