tisdag 24 november 2009

Shopping!

Idag blev det en tur till stan.
Ann-Sofie och Göran kom mitt på dan.Vi åt lite lunch och så for AS och jag till stora staden.Göran och hunden stannade här.
Jag handlade mera än AS,fast det var hon som skulle göra det.Typiskt mig.
Jag är inte så ofta på stan,men när jag är, då blir det alltid att köpa nåt.Två bommulstoppar och en kofta(konstigt va?)och lite till julklapp åt William.
Hyacinter,två stycken.Jag tål ju doften och det är jul om något.

Vädret kan göra en galen.I morse ville jag inte upp ur sängen.
Vi får börja tänka på Advent nu och pyssla lite,så kanske det blir lite roligare.
Massor med ljus och stjärnor får det bli.

Det var trevligt med lite besök idag iallafall.Det händer inte så ofta minsann.

Take care out there!!!

3 kommentarer:

Gunnel sa...

Det är en rekordsur och svart månad. Dessutom är det extra dimmigt i dag. Men vi kan inget göra åt vädret, så det blir till att tända ljus och hoppas på fin vit snö som alldeles lagom faller ner till advent och gör landskapet vackrare.

Annica sa...

Svårt att känna julkänsla i detta väder. Jag gillar inte snö, men den är välkommen till första advent.

Sanna sa...

Jag vill också ha snööö nu!!
Vad kul både med främmande och shopping! :) Ljusar upp den grådaskiga världen en stund.
Kram/Sanna

Bloggintresserade