torsdag 19 november 2009

Torsdag.


Nu har jag kommit helt ur spår.
Stiger upp kl.5 på morgonen och hämtar tidningen.
Bläddrar lite och lägger mig igen.
Somnar och sover till 8.00.
Är så trött på dagen(vädret?)
Sover en timme på eftermiddagen.
Det är så himla skönt!
--
I förmiddags åkte jag iväg till stan och köpte födelsedagspresent till Alex.
En märklig känsla att vara i farten så pass tidigt.
Det hör inte till vanligheten vad gäller mig.
--
Nu har även lille William fått sin vaccination.Skönt!
Få se om jag lyckas till veckan?
--
Hoppas att det nu blir som dom sagt,att solen kommer i helgen.
Väldigt less på denna blöta kofta som ligger över oss.
--
Allt för idag!Tack för idag,nu går vi mot helg igen.
God Natt!

2 kommentarer:

Eva sa...

Passa du på att njuta av att kunna vila och sova, det är så tråkigt nu och man skulle vilja dra ett täcke över huvudet och sova bort tiden. Du får ju lägga upp din tid själv NJUT av det!
Nu är det fredag äntligen känns jobbigt och man är trött hela tiden så det ska bli skönt att vara ledig.
Ha en bra dag och helg nu.

Viktoria sa...

Det här vädret kan få vilken optimist som helst att vackla... fy så trist det är. Jag håller tummarna att de har rätt om solen på söndag!
Hoppas dt går bra med lill-gubben nu o att han inte blir gnällig. Vilken tur att vi har mamma som han hjälpa till!
*kram*

Bloggintresserade