måndag 2 november 2009

Grå måndag!


Med en skön ljusglimt!Var och fick fotvård för första gången i mitt liv.Helt ljuvligt!Fick presentkort av mina barn till Mors Dag som jag berättade.
Ja,man svävar på moln,när man går därifrån.
Fars Dagspresent till min käre Far har jag varit och köpt.Han får alltid pyjamas av mig,endera till jul eller som nu till farsdag.Men han hinner nöta upp dom,tror jag.
Blåsigt och trist.Den lilla glimten av solen i går eftermiddag blev inte långvarig.
Tack för alla fina kommentarer jag fått.Så glad jag blir!
Ikväll blir det lite tunt här på bloggen Får skriva mera när fantasin dyker upp igen.
För tillfället har den gått i dvala.
Take care!

3 kommentarer:

Viktoria sa...

Vädret är verkligen trist nu. :( Man får hitta andra ljusglimtar här i livet. :)
Man får glädja sig åt att man är frisk nu i till exempel! Hoppas du känner likadant.
*kram*

Eva sa...

Skönt med fotmassage =)har aldrig provat men jag kan tänka mig att man känner sig ompysslad!
Här är det hysteriskt så man hinner inte ens läsa och skriva nåt men jag skickar ett Hej i alla fall...ha en bra dag.

Patrik sa...

Hej Mamma!
Vad gytt att det var bra med morsdagspresenten. Här i Götet är det också ett riktigt grått och tråkigt väder, hösten e int roli...

Kram på dig//Patrik

Bloggintresserade